bg

Programul de lucru

cu publicul se modifică

Pe fondul creșterii riscului de infectare cu coronavirus în localitate programul de lucru cu publicul se modifică.

bg

Modernizarea parcului

central din Glina

Reprezintă un prim pas în transformarea localității noastre intr-o comună verde și direcția în care se dezvoltă întreaga localitate.

Educație și cultură

Administrația locală a comunei Glina susține.

Utilități și Infrastructură

Investițiile în infrastructură sunt unele dintre cele mai.

Hotărâri de consiliu

Hotărâri, ședințe și proiectele Consiliului Local pentru anul.

Cereri și formulare

Simplificăm operațiunile realizate în cadrul publice.

Servicii Online

Facem un nou pas către DIGITALIZAREA completă a Primăriei Comunei Glina.

‼ După lansarea, zilele trecute, a unui nou website, modern, ușor de accesat și simplu de folosit de oricare dintre noi, a venit rândul implementării portalului www.eConfirmare.ro.

‼ Toate solicitările și cererile dumneavoastră vor putea fi transmise, înregistrate și soluționate rapid, transparent și fără cozi formate în fața ghișeelor.

‼ În total, 8⃣2⃣ de cereri și solicitări pot fi depuse prin intermediul platformei. Documentele tipizate sunt deja încărcate în eConfirmare.ro și pot fi completate și depuse de dumneavoastră, în funcție de nevoile pe care le aveți sau de ceea ce vă interesează.

‼ Iată cum funcționează noul portal pe care îl pot folosi, de acum, atât persoanele fizice, cât și societățile comerciale cu sediul în Glina:
▪ Persoanele fizice și juridice își crează un cont pe portal, prin intermediul căruia pot depune cereri online. Primesc automat numărul și data înregistrării cererii.
▪ Odată înregistrată, cererea poate fi completată cu alte documente (de exemplu: copie a cărții de identitate, act de proprietate, factură etc).
▪ Conținutul solicitărilor online este stocat în siguranță și sincronizat integral cu baza de date a Registraturii și managementul documentelor.
▪ Toate documentele depuse online vor fi sincronizate și vor intra pe fluxul intern al documentelor, împreună cu toate copiile scanate depuse. În acest fel, toate documentele încărcate pe platformă pot fi vizualizate de funcționarii cărora le sunt adresate.
▪ Portalul îi atenționează pe funcționari atunci când cetățeanul sau reprezentantul societății care utilizează portalul a depus o solicitare nouă ori și-a actualizat datele personale (ex. adresa de domiciliu/sediu).
▪ Reprezentanții primăriei au posibilitatea să vă ceară, prin email, infomații sau documente suplimentare necesare soluționării solicitării dumneavoastră sau eliberării unor avize, dar și să stabilească un termen – limită pentru trasmiterea acestora.

Iată cum, de astăzi, comunicarea cu dumneavoastră, cetățenii comunei Glina, va fi mai simplă și mai eficientă. Vă așteptăm ONLINE, pe www.eConfirmare.ro!

Primăria Glina

Strada Libertatii Nr.292

(021) 467-1214

(021) 467-1198

contact@primaria-glina.ro

82

cereri și solicitări pot fi depuse prin intermediul platformei.

Econfirmare